Latest Posts

8 produktów spożywczych, które podniosą Twoje libido!

  Nie od dziś doskonale wiemy, że jesteśmy tym co jemy. Dieta uboga w cenne minerały i witaminy prowadzi do tego, że pogarsza się nasza odporność, jesteśmy coraz bardziej słabi i anemiczni. Nasz nastrój jest coraz bardziej ponury i nie mamy energii na aktywność fizyczną. Nie trudno się domyślić, że nasza męskość również zaczyna na tym cierpieć.

Co zatem jeść, aby zachować dobrą formę fizyczną, czuć się zdrowo i energicznie?

Przede wszystkim musimy trzymać się kilku ogólnych zasad zdrowego odżywiania się.

Dodatkowo warto wspomagać swoją dietę dobrym preparatem opartym na dużej ilości ekstraktów naturalnych, takim jak Ereko.

Nie każdy może sobie pozwolić na jedzenie pięciu posiłków dziennie równo co trzy godziny, ale dołóżmy wszelkich starań, aby nasz jadłospis nie polegał na “śmieciowym” śniadaniu zjedzonym przy biurku w pracy i popitym kawą oraz olbrzymiej obiadokolacji popitej piwem późnym wieczorem. Wygospodaruj czas na co najmniej trzy przemyślane zdrowe posiłki, które powinny się składać z białka, złożonych węglowodanów, zdrowych tłuszczy i sporej porcji warzyw (surowych! Frytki to nie warzywa!). Niezwykle ważnym elementem jest także picie dwóch litrów wody.

Przejdźmy do sedna, ponieważ temat zdrowej diety to temat rzeka, a my chcielibyśmy dziś Wam przedstawić osiem absolutnych hitów żywieniowych, które mają pozytywny wpływ na naszą męskość. Jedz je jak najczęściej!

  • Tuńczyk

Tuńczyk jest rybą bogatą w witaminę D. Chroni nasze serce, pozytywnie wpływa na potencję, dostarcza wartościowe białko i jest stosunkowo niskokaloryczny. Jeśli nie jesteś fanem tuńczyka, możesz rozważyć także łososia czy sardynki. Ryby są bogate w kwasy omega 3 i 6, które pozytywnie wpływają na odporność, układ nerwowy i skórę.

  • Jaja

Jest to kolejne źródło witaminy D. Jaja zawierają cenne aminokwasy. Jeśli nie masz wysokiego poziomu cholesterolu, możesz śmiało jeść dwa jaja dziennie.

  • Ostrygi

Bogate w cynk, który jest bardzo ważnym elementem wpływającym na płodność i popęd.

  • Wołowina

Czerwone mięso jedzone 1-2 razy w tygodniu może bardzo pozytywnie wpłynąć na potencję. Również zawiera dużo witaminy D. Wybieraj zawsze chude kawałki wołowiny.

  • Fasola

Jest to cenne źródło roślinnego białka, które pozytywnie wpływa na nasze serce. Dostarcza aminokwasów, cynku, witaminy D.

  • Miód

Miód zawiera bor, który ma związek z męskimi hormonami oraz tlenek azotu, który pozytywnie wpływa na naczynia krwionośne czyniąc Twoją erekcję silniejszą.

  • Pestki dyni, migdały oraz inne pestki i orzechy

Większość z nich jest bardzo bogata w cynk, który wpływa na płodność i libido.

  • Owsianka

Wiemy, że nie jest to Wasz wymarzony posiłek, ale owies jest bogaty w cynk i L-argininę, które wpływają pozytywnie na potencję.

Jeżeli Twoja dieta mocno obiega od diety zbilansowanej, a i tryb życia jest daleki od ideału, sięgnij po Ereko.

Scroll to top